Mostki i przewody prądowe – fakty

To nowa technologia, która została zaprojektowana w celu zmniejszenia ilości ciepła i tarcia generowanego w maszynie, zapewniając jednocześnie niezbędną moc do działania. Jest o ponad 30% bardziej wydajny niż tradycyjne łożyska. Nowa technologia znajdzie zastosowanie w obrabiarkach, przekładniach przemysłowych, systemach przenośnikowych, sprężarkach i innych maszynach wymagających części wirujących. Łożyska ZRO2 są również całkowicie uszczelnione i samosmarujące, więc nie ma potrzeby konserwacji ani smarowania. Oznacza to, że firmy mogą zaoszczędzić czas i pieniądze, stosując tę technologię zamiast tradycyjnych łożysk lub smarów. to opatentowany produkt stosowany w przemyśle motoryzacyjnym jako uszczelniacz, stosowany od 2007 roku. W środowisku motoryzacyjnym tworzy usieciowaną, samo-wzmocnioną sieć polimerową, która jest nietoksyczna i biodegradowalna. Zadanie ZRO2 w środowisku motoryzacyjnym obejmuje uszczelnianie przed wyciekami oleju, uszczelnianie przewodów paliwowych i uszczelnianie przed wyciekami wody. ZRO2 może pomóc w zapobieganiu wypadkom spowodowanym przez te wycieki w przyszłości. Rozwiązania zapewnia również korzyści dla użytkownika końcowego, ułatwiając usuwanie wycieków dzięki właściwościom biodegradowalności. Oznacza to, że można zutylizować bez obaw o szkodliwość dla środowiska lub tworzenie toksycznych odpadów.

Mostki i przewody prądowe

Mostki służą do łączenia dwóch kawałków metalu podczas spawania lub lutowania. Kable zasilające mogą być używane do zgrzewarek oporowych. Mostek wykonany jest z dwóch kawałków metalu, a kable zasilające są owinięte wokół metalu. Jeden koniec kabla zasilającego jest trzymany przez spawacza, a drugi koniec jest przymocowany do maszyny zwanej uchwytem lub urządzeniem napinającym. To urządzenie zapewnia, że druty nie zaplątują się ani nie zaplątują w nic podczas procesu spawania. Zgrzewarki oporowe służą do łączenia metali za pomocą ciepła i specjalnie zaprojektowanego sprzętu. Zgrzewanie oporowe to proces, w którym obrabiany przedmiot jest podgrzewany, a następnie wciskany w kontakt z metalem wypełniającym, aż do stopienia i połączenia dwóch materiałów. Zgrzewanie oporowe można wykonywać na szerokiej gamie materiałów, takich jak aluminium, miedź, żelazo, stal, stopy na bazie niklu lub stal nierdzewna niklowa. Procesy zgrzewania oporowego są zwykle wykonywane z ciągłym łukiem elektrodowym pomiędzy dwoma kawałkami metalu, które muszą być ze sobą połączone. Chociaż tego typu spawarki często wykorzystują do tego procesu prąd o wysokiej częstotliwości, nie wymagają go do wykonywania zgrzewania oporowego. Przyszłość zgrzewania oporowego będzie w dużej mierze zależeć od postępu technologicznego i silniejszych dostawców, którzy mogą zapewnić bardziej wydajny sprzęt dla pracowników.

Uszczelki – oringi samochodowe

Chociaż oringi samochodowe mogą być używane do wielu celów, najpopularniejszym jest uszczelnienie szczeliny między oponą a felgą. Funkcją oringa jest służenie jako poduszka lub uszczelnienie między dwiema częściami. W tym przypadku jest to uszczelnienie szczeliny między oponą samochodu a jego felgą. Oring zapewnia również element, który pozwoli na ruch, ale nie ześlizgiwanie się dwóch elementów. Oringi samochodowe są wykonane głównie z gumy lub silikonu i często występują w kolorze czarnym lub srebrnym. Istnieją różne rodzaje tych pierścieni, takie jak między innymi pierścienie samogwintujące, samoregulujące i automatyczne blokujące.

Możesz również polubić…